Hoe werkt de app?
Na goedkeuring door onze administratie, krijg je als thuiszorgverpleegkundige krijg je een login op onze app.
Op de app zie je categorieën van producten, waar we telkens een basis, standaard versie van een product verkopen en een duurdere, luxueuzere versie van hetzelfde product. Telkens zorgen we dat we de laagste prijzen in de markt aanhouden, inclusief de standaard kortingen die de collega's bij de mutualiteit aanbieden.
Producten kun je, zoals op een gewone webshop, toevoegen aan het winkelmandje. Eens het winkelmandje compleet is kun je jouw patiënt selecteren of aanmaken. Ook kun je kiezen om voor jezelf te bestellen, zodat bestelling bij jou thuis geleverd wordt.
Eens je de juiste eindgebruiker geselecteerd hebt, kun je kiezen om effectief te bestellen of om een offerte te laten mailen naar de eindgebruiker. Later kan de offerte dan eenvoudig omgezet worden naar een bestelling; die dan de volgende dag bij de patiënt geleverd wordt; samen met de factuur.
De patiënt heeft 30 dagen de tijd om de factuur te betalen of om een retour te melden.
De app zal steeds verder door ontwikkeld worden zodat jullie zoveel mogelijk ontlast worden in het bestel proces van thuiszorg hulpmiddelen. Zo zullen online e-learings over (nieuwe) producten beschikbaar zijn, die je eenvoudig zal kunnen delen met je patiënten. Ook zul je later als verpleegkundige kunnen kiezen welke hulpmiddelen je in de app wil en welke niet.