Klantenservice
-
Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
Ik wens mijn order te retourneren
Mocht het ontvangen artikel niet voldoen aan je verwachtingen, dan heb je de mogelijkheid om een retourlabel aan te vragen binnen de 30 dagen na ontvangst van je pakket. De retour is gratis als de aankoopwaarde van het artikel groter is dan €60, anders houden we €7 af om de verzendkosten te dekken. Zorg er zeker voor dat wat u wenst terug te sturen goed verpakt is, na goede ontvangst van de geretourneerde producten wordt de terugbetaling gedaan.
Vraag je label aan via onderstaande knop:
Wij verwerken uw retouraanvraag binnen de 3 werkdagen (controleer ook zeker de spam in uw mailbox ter opvolging)
Voorwaarden voor retour:
· Is de aankoopwaarde van het artikel groter dan €60?
JA: Je kunt het artikel GRATIS retourneren:
- Als de aankoopwaarde van het artikel groter was dan 60€;
- Als de bedenkingstijd van 30 dagen na ontvangst niet is verstreken;
- Als het artikel compleet is;
- Als het artikel onbeschadigd is;
- Als het artikel ongebruikt, ongedragen en/of ongewassen is;
- Als het artikel voorzien is van originele verpakking;
- Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
NEE: Je kunt het artikel terugsturen mits betaling van 7€ retourkosten:
- Als de aankoopwaarde van het artikel kleiner was dan 60€;
- Als de bedenkingstijd van 30 dagen na ontvangst niet is verstreken;
- Als het artikel compleet is;
- Als het artikel onbeschadigd is;
- Als het artikel ongebruikt, ongedragen en/of ongewassen is;
- Als het artikel voorzien is van originele verpakking;
- Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar onze webshop zijn voor eigen rekening.
Wanneer kun je het artikel NIET retourneren:
- Als de bedenkingstijd van 30 dagen na ontvangst is verstreken;
- Als het artikel niet compleet is;
- Als het artikel beschadigd is;
- Als het artikel gebruikt, gedragen en/of gewassen is;
- Als het artikel niet voorzien is van originele verpakking;
- Als het een hygiëne product betreft (zie hieronder*)
Wettelijke bepalingen:
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar onze webshop zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7 euro per pakket, deze worden niet aangerekend indien jouw retour groter is dan 60euro. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan onze webshop geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of dit stappenplan hier toegelicht volgen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag maximum binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op: deze 14 dagen gaan in op het moment dat je aangeeft dat je een bestelling wenst te retourneren. Echter dienen wij wel de retour voorafgaandelijk aan de terugbetaling in ons bezit te hebben.
Bij artikelen die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht het geretourneerde artikel te weigeren of de schade in rekening te brengen.Via deze link kunt u het modelformulier voor het herroepingsrecht ook downloaden indien gewenst.
-
Kan ik jullie winkel bezoeken?
Jazeker, dit kan op onderstaand adres. Echter wensen we wel dat u ons hiervoor op voorhand belt, zodoende kunnen we een persoonlijke assistent regelen die je helpt met al jouw vragen:
Adres showroom:
Manta 20
9250 Waasmunster
België
-
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling geplaatst heb ?
Uw pakket wordt zo snel mogelijk klaargemaakt en verzonden.
De volgende werkdag mag u de bestelling verwachten indien u voor 15u besteld heeft.
-
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We houden je op de hoogte via e-mail. Normaal ontvang je je bestelling de dag nadat je deze geplaatst hebt, indien dit voor 15u was. Als je in het weekend bestelt, kan je de levering maandag of dinsdag verwachten.
-
Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
De bezorger belt dan aan om het pakketje te overhandigen.
-
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb ze nog niet ontvangen.
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met onze klantendienst. Wij helpen je graag verder.
-
Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.
Zijn alle artikelen op dezelfde dag verzonden, maar heb je ze niet allemaal ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst. Wij helpen je graag verder.
-
Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat is geen probleem. Wanneer je naar je persoonlijk account gaat, kun je een ander bezorgadres toevoegen.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je een besteld artikel annuleren in je account.
Ga daarvoor naar je account en log in.
-
Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken bij thuiszorgwebshop.be is heel eenvoudig:
- Klik bovenaan links op Mijn Account, registreren.
- Vul je gegevens in.
- Klik op 'Registreren' en maak je account aan.
Je kunt meteen met je account bij thuiszorgwebshop.be winkelen.
-
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en wachtwoord kun je zelf aanpassen in je account:
- Klik bovenaan op 'mijn account'.
- Klik op account informatie.
- Je kunt nu je persoonlijke gegevens wijzigen.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, gaat u eerst naar 'Mijn account'-Inloggen.
Daar zie je onder de aanmeldgegevens 'Paswoord vergeten?' staan.
Wanneer u uw e-mailadres ingeeft, ontvangt u een e-mail met daarin de link om uw wachtwoord te wijzigen.
-
Ik wens jullie winkel te bezoeken.
Iedereen is welkom in onze winkel. Sinds Corona doen we dit enkel op afspraak, omdat we gemerkt hebben dat onze dienstverlening zo nog beter is.
We zijn bereikbaar op onderstaande adres, na telefoon of mailtje:
Manta 20
9250 Waasmunster.
-
Ik zoek een bepaald product, hoe kan ik dit snel vinden?
Er zijn twee manieren om snel het gewenste product te vinden:
- Zoekmachine
Als u de naam van het gewenste product kent, dan kan u snel op zoek gaan naar het gewenste product. Onze razendsnelle zoekfunctie is op iedere pagina beschikbaar.
- Navigeren op basis van categorieën
Zoekt u niet naar een bepaald product, maar eerder voor een oplossing voor uw probleem of kwaaltje, navigeer dan doorheen onze categorieën. Dit is zonder twijfel de beste manier om een aantal gelijkaardige producten met elkaar te vergelijken.
- Zoekmachine
-
Ik kan een bepaald product niet vinden. Kunt u mij helpen?
Vindt u het product niet waar u naar op zoek bent, aarzel niet om contact op te nemen op [email protected]. Wij helpen u met plezier verder!
-
Er staat geen bijkomende informatie bij het product dat mij interesseert. Wat nu?
We doen al het mogelijke om onze database zo goed mogelijk aan te vullen. We bieden enorm veel producten aan en het aanvullen van de informatie, foto's en bijsluiters is een prioriteit. Indien u vragen heeft over een bepaald product, contacteer ons gerust voor meer informatie. Zo kunnen we ook onze site blijven aanvullen.
-
Hoe weet ik of een bepaald product op voorraad is?
Wij proberen onze webshop zo optimaal mogelijk te houden en up te daten.
Alle producten die u vindt op onze webshop, kunt u bestellen.Wanneer dit niet het geval is, zullen wij dit persoonlijk laten weten.
Vragen? Mail gerust naar [email protected].
-
Vanaf welk bedrag is het gratis verzending?
Je betaalt geen verzending vanaf een bestelling (inclusief kortingen en acties) van meer dan 60€.
Bij een bestelling onder de 60 euro, zijn de leveringskosten 4,99€ indien je een pakketpunt van bpost selecteert, voor thuislevering of een eigen gekozen leveringsadres is dit 5,49 € voor elk adres in België, ongeacht het gewicht van het pakket.
Voor internationale leveringen verwijs ik graag naar de check-out pagina in jouw winkelmand, waar de leveringskosten getoond zullen worden afhankelijk van het land van levering die je opgeeft.
-
Hoe kan ik me inschrijven voor uw nieuwsbrief?
Onderaan de website vindt u de mogelijkheid om uw e-mailadres na te laten om onze nieuwsbrief te ontvangen.
Daarna komt u op een omgeving waar u uw gegevens kan invullen.
-
Hoe kan ik me uitschrijven voor uw nieuwsbrief?
Wanneer u onderaan uw e-mailadres ingeeft voor u aan te melden voor de nieuwsbrief, komt u in een omgeving waar u zich aan de rechterkant kan uitschrijven.
U hoeft enkel uw e-mailadres in te geven en u bent uitgeschreven.
-
Voor welke rolstoelen en andere mobiliteitshulpmiddelen is er tegemoetkoming ?
Uw ziekenfonds komt tegemoet in verschillende types van rolstoelen en andere mobiliteitshulpmiddelen (scooters, loophulpmiddelen, orthopedische driewielers, sta-systemen). Uw leeftijd bepaalt welke types dat zijn.
-
Wat zijn de voorwaarden voor tegemoetkoming ?
Uw ziekenfonds komt pas tegemoet :
- als de volgende 2 algemene voorwaarden vervuld zijn:
- De rolstoel of het andere mobiliteitshulpmiddel staat op onze ‘lijst van vergoeding aangenomen mobiliteitshulpmiddelen’.
- Een erkende bandagist heeft de rolstoel of het andere mobiliteitshulpmiddel afgeleverd.
EN
- als u voldoet aan de specifieke voorwaarden die voor een bepaald type rolstoel of ander mobiliteitshulpmiddel vastgelegd zijn. Uw arts kan u hierover meer informatie geven.
- als de volgende 2 algemene voorwaarden vervuld zijn:
-
Hoe verloopt de aanvraagprocedure?
De aanvraagprocedure bestaat uit de volgende 7 stappen :
- U raadpleegt uw arts.
- Uw arts geeft u een medisch voorschrift (= bijlage 19) voor een rolstoel of ander mobiliteitshulpmiddel.
- U neemt contact op met een erkende bandagist en geeft hem/haar:
- het medisch voorschrift van uw arts
- indien nodig: hetmultidisciplinair functioneringsrapport (=bijlage 19 bis). Sommige rolstoelen / andere mobiliteitshulpmiddelen vereisen dat een multidisciplinair team uw functioneren beschrijft op verschillende niveaus in uw omgeving. Uw arts of bandagist kan u hierover meer informatie geven.
- De erkende bandagist stelt u een bepaald type rolstoel of ander mobiliteitshulpmiddel voor. Hij doet dat op basis van uw behoeften en de technische mogelijkheden die er zijn. Hij stuurt de volgende documenten naar uw ziekenfonds:
- een motiveringsrapport (= bijlage 19 ter)
- een aanvraag tot verzekeringstegemoetkoming (= bijlage 20)
Belangrijk: zelf stuurt u dus geen documenten naar uw ziekenfonds.
- De adviserend geneesheer van uw ziekenfonds onderzoekt uw aanvraag en neemt een beslissing. Dit zijn de mogelijkheden:
- Hij kan uw aanvraag goedkeuren.
- Hij kan uw aanvraag weigeren.
- Hij kan bijkomende informatie vragen.
- Hij kan u vragen om u medisch te laten onderzoeken.
- Het ziekenfonds deelt de beslissing mee aan u en aan uw bandagist.
- Enkel bij goedkeuring: de erkende bandagist levert u de rolstoel of het ander mobiliteitshulpmiddel af.
Opmerking: Voor een loophulpmiddel geldt er geen aanvraagprocedure, dus is er ook geen akkoord vereist van de adviserend geneesheer. Er is tegemoetkoming van een loophulpmiddel als de erkende bandagist een medisch voorschrift (=bijlage 19) en een getuigschrift voor aflevering (= bijlage 13 bis) indient bij uw ziekenfonds.
- U raadpleegt uw arts.
-
Wat moet u zelf bekostigen?
Dat het ziekenfonds tegemoet komt in de prijs van uw rolstoel of ander mobiliteitshulpmiddel betekent niet altijd dat u niets uit eigen zak hoeft te betalen! Voor bepaalde types van rolstoelen en andere mobiliteitshulpmiddelen is de tegemoetkoming immers gelijk aan een deel van de totale prijs. Het resterende deel van de prijs moet u dan zelf bekostigen.
Details over de prijzen, de tegemoetkomingen en de bedragen die u zelf moet bekostigen staan in onze ‘lijst van voor vergoeding aangenomen mobiliteitshulpmiddelen’. Als u hierover specifieke vragen heeft, dan kunt u altijd uw ziekenfonds of bandagist contacteren.
Opmerking: Wenst u dat uw rolstoel of ander mobiliteitshulpmiddel al wordt afgeleverd vóór de beslissing van de adviserend geneesheer? Dan loopt u het risico bij een weigering dat u geen tegemoetkoming krijgt van de rolstoel of het ander mobiliteitshulpmiddel dat u hebt aangekocht.
-
Ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden. Wat nu?
Als u geen antwoord gevonden hebt op uw vraag, kan u ons altijd bereiken via:
Mail: [email protected]
Telefoon: 0032 (0) 56 964 956
Wij helpen u met plezier verder!